Înscriere proiecte


Vă rugăm să înregistrați rezumatele proiectelor (nu mai lungi de 1 pagină, conținând o prezentare generală și o descriere a unui număr de scenarii de utilizare) pe site-ul Easychair (bifați „Abstract only”) până la data de 29 octombrie 2016.


Proiectele selectate, aflate în categoriile anunțate în pagina Domenii, vor fi publicate într-un catalog și prezentate publicului sub formă de postere, însoțite eventual de demonstrații interactive. Fiecare prezentare din catalog trebuie să fie limitată la 2 pagini (conform acestui template). Posterul pe care îl veți tipări și pe care trebuie să-l aduceți la eveniment trebuie să respecte acest template (editarea se face cu Photoshop). Juriul va selecta 20 de proiecte considerate cele mai promițătoare, autorii lor fiind invitați să le prezinte sub forma unor elevator pitches (aici este un ghid, alte indicii pot fi găsite pe Internet).


Studenții (legitimați) sunt scutiți de taxă.


Înscriere participanți

Pentru înregistrarea la evenimentul BringITon! vă rugăm să completați formularul.


Înscriere sponsori

Vă oferim 4 tipuri de sponsorizare detaliate mai jos. În funcție de nevoile și sugestiile dumneavoastră putem propune, de asemenea, "a la carte" o mai multe avantaje:


    Nivelul Bronz - sponsorizări de 150 Euro;

  • Logo imprimat pe materialele de promovare ale BringITon!
  • Logo și orice materiale de prezentare la secțiunea destinată Sponsorilor și pe pagina web a BringITon!
  • Nivelul Argint - sponsorizări de 300 Euro;

  • Avantajele de la nivelul Bronz.
  • Banner / roll-up permanent afișate în timpul BringITon!
  • Logo imprimat pe afișul BringITon-2016!
  • Logo pe toate materiale de promovare ale evenimentului BringITon!
  • Nivelul Aur - sponsorizări de 450 Euro;

  • Avantajele de la nivelul Argint.
  • Afișare de perete plus spațiu de prezentarea a materialelor informative în cadrul BringITon!
  • Menționarea numelui Companiei ca sponsor principal în toate materialel mass-media 2016.
  • Nivelul Platină - sponsorizări de 600 Euro;

  • Avantajele de la nivelul Aur.
  • Logo afișat preferențial pe pagina de web a BringITon!
  • Logo pe toate sursele de informare ale evenimentului BringITon!
  • Participarea gratuită la sesiunile de comunicare pentru două persoane, inclusiv la cina festivă.
  • Flyer distribuit împreună cu materialele BringIton!

  • Pentru a deveni sponsor al evenimentului BringITon! 2016 sau pentru informații suplimentare, contactați:

    Lucian Gâdioi – e-mail: lucian.gadioi [at] info.uaic.ro


    Taxa de participare, exclusiv pentru reprezentanții IMM-urilor, este de 100 RON.


    Pentru înscrierile de după data de 29 octombrie 2016, inclusiv la fața locului, taxa este de 200 RON. IMM-urile care au achitat taxa prin virament bancar, vor primi, la cerere, în vederea decontării, factură în momentul înregistrării la eveniment. Indiferent de modalitatea de plată (prin cont bancar sau cash în ziua evenimentului) sunt necesare următoarele date: numele complet al companiei, nr. registrul comerțului, C.U.I., adresa, cont IBAN, banca, cartea de identitate a reprezentantului;


    Taxa poate fi achitată prin transfer bancar la:


    FUNDAŢIA ALUMNI A UNIVERSITĂȚII „ALEXANDRU IOAN CUZA” DIN IAŞI
    BD. CAROL I NR. 11 IAȘI
    C.I.F. 21591880
    LEI – IBAN: RO90BRDE240SV76562202400
    BRD Suc. Iaşi


    Informații despre cazare:

    Participanții cu lucrări interesați în a fi cazați gratuit la unul dintre hotelurile studențești Gaudeamus (vezi hartă) sau Akademos (vezi hartă) sunt rugați să contacteze cât mai repede organizatorii (bringiton@info.uaic.ro) pentru detalii.


    Alte opțiuni de cazare în apropierea Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi: